Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

Семінари-тренінги для вчителів, які будуть працювати з учнями 1-х класів за новим Державним стандартом початкової освіти у 2019/2020 навчальному році

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України, головна мета якої – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

Реформування початкової освіти – перший крок у рамках впровадження Нової української школи, без успіху якої неможливі щасливе життя молодих громадян України у ХХІ сторіччі, зміцнення демократичних цінностей, соціально-культурний, політичний та економічний розвиток Української держави.

21 лютого 2018 року Кабінет міністрів затвердив новий Державний стандарт початкової освіти, який є базовим документом, що визначає основні засади й підходи до навчання в початковій школі, а також вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів навчання здобувача освіти і загальний обсяг навчального навантаження. Саме за ним з 1 вересня 2018 року розпочнуть навчання учні 1-х класів.

2018/2019 навчальний рік для вчителя початкових класів – це рік перебудови власної педагогічної діяльності, яка передбачає застосування новітніх методик та технологій, пошук та розробка навчальних матеріалів, які допоможуть молодшим школярам відчути радість та задоволення від навчального процесу, і, найголовніше – впровадження реформи Нової української школи.

На виконання наказу МОН України від 15 січня 2018 року № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи», наказу управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації від 12 лютого 2018 року № 29 «Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області для роботи в умовах Нової української школи», наказу відділу освіти Уманської міської ради від 16 серпня 2018 року № 94/01-16 «Про організацію підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи у 2018/2019 навчальному році» 20 та 21 серпня 2018 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор Глущук Т.І.) відбулася І очна сесія для 46 вчителів м. Умань та Уманського району, які будуть працювати з учнями 1-х класів з 1 вересня 2019 року за новим Державним стандартом початкової освіти.

Навчання відбувалося у формі семінарів-тренінгів, які проводили регіональні тренери: методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М. та заступник директора з навчально-виховної роботи Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 ім. М.П. Бажана Миколайко О.В., які пройшли спеціальну підготовку на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».

Під час проведення очної сесії тренери представили відеоролики, огляди-презентації, провели керовані лекції, що сприяло глибокому засвоєнню тем модуля 1 «Сучасний вчитель як провідник змін», розвитку креативності, компетентності, комунікабельності вчителів початкових класів.

Учасники семінарів-тренінгів ознайомилися з концептуальними засадами Нової української школи, Державним стандартом початкової освіти, чинниками якісної сучасної освіти, новими професійними ролями і завданнями сучасного вчителя, особливостями розвитку дітей 6-7- річного віку та практикою проведення «ранкових зустрічей», організацією освітнього середовища в Новій українській школі у відповідності до рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

Присутні на семінарах-тренінгах вчителі брали участь у джигсоу з тем «Освіта інших країн» та «Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна»; виконували вправу «Криголам», що сприяло глибокому розкриттю питань теми «Чому потрібна реформа української освіти»; виконували тести, що розкривали змістові питання Концепції «Нова українська школа»; створювали модель сучасного педагога; знайомилися з правилами класу та методикою проведення кінезіологічних вправ, руханок; вели «Щоденник вражень». Ці та ряд інших вправ сприяли формуванню у вчителів початкових класів навичок організації навчання першокласників по-новому, з урахуванням їхніх інтересів.

1

1

1

1

Семінари-тренінги пройшли у невимушеній, доброзичливій обстановці та сприяли підвищенню фахового рівня та професійної майстерності вчителів початкових класів.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas