Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2018/2019 навчальний рік 30 листопада 2018 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №3 (директор Пікалюк А.І.) відбулося чергове засідання міського методичного об’єднання вчителів 2-х класів закладів загальної середньої освіти міста у формі науково-практичного семінару із елементами тренінгу з проблеми «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи. Технології навчання та стратегії розвитку критичного мислення».

Метою семінару було ознайомити вчителів початкових класів із основними аспектами інтеграції та стратегіями розвитку критичного мислення молодших школярів в світлі Концепції Нової української школи; показати нові перспективи поєднання матеріалу для реалізації інтегрування різних предметів; підвищити професійну майстерність вчителів початкових класів щодо використання технології інтегрованого навчання.

1

З міні-лекцією «Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання», що супроводжувалась презентацією, виступила вчитель початкових класів ЗОШ № 3, спеціаліст І кваліфікаційної категорії. Турмій В.Г. Вона детально проаналізувала механізми впровадження інтегрованого навчання в систему сучасної освіти згідно з Концепцією Нової української школи.

Цікавий майстер-клас на тему: «Стратегії розвитку критичного мислення у світлі Концепції Нової української школи» для учасників семінару провела вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 3 Дмитрук Г.О. та поділилась досвідом роботи із використання у освітньому процесі технології «Кластер».

1

1

Змістовне практичне заняття з проблеми «Нові стратегії навчання та розвитку критичного мислення» провела вчитель початкових класів ЗОШ №3, спеціаліст І кваліфікаційної категорії Войніченко С.Ю. та продемонструвала дієвість застосування стратегій «Знаємо - Хочемо знати - Дізналися» (таблиця ЗХД); «Щоденні 5» на уроках літературного читання, української мови та «Щоденні 3» на уроках математики, ознайомила вчителів із методикою роботи з діагностичними таблицями виконання завдань учнями.

1

1

Виставка психолого-педагогічної та методичної літератури, яку організувала та провела вчитель початкових класів ЗОШ № 3, спеціаліст І кваліфікаційної категорії Турмій В.Г., стала логічним доповненням до заходів, проведених на засіданні.

Учасники семінару поділились досвідом роботи щодо впровадження інтегрованого навчання та технологій розвитку критичного мислення, що сприяють забезпеченню реалізації єдиного освітнього простору відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти, якості навчального процесу згідно Концепції Нової школи та виробили відповідні рекомендації.