Відповідно до плану роботи відділу освіти Уманської міської ради на 2018/2019 навчальний рік 21 березня 2019 року в залі засідань відділу освіти відбулося засідання Школи молодого вчителя початкових класів у формі «педагогічної майстерні» з проблеми «Інтегроване навчання: тематичний підхід».
Метою засідання було розкрити суть поняття «інтеграція» та ролі тематичного підходу до впровадження інтегрованого навчання в освітньому процесі початкової школи як засобу формування ключових компетентностей, розвитку творчого потенціалу молодших школярів; сприяння підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів, підготовці до роботи в умовах реформування змісту освіти, запровадження концептуальних засад Нової української школи.
Відкрила засідання та ознайомила учасників з темою та завданнями засідання, основними аспектами проблеми, що розглядалася, методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету Осіяненко Н.М.
Із доповіддю, що супроводжувалася презентаційними матеріалами, з теми «Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання», виступила керівник Школи молодого вчителя Прилипко Л.І.
Із змістовним повідомленням на тему: «Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в освітніх галузях під час проведення тематичного дня» виступила вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 11 Швець Н.А.
Практикум «Роль Інтелект-карти у тематичному плануванні інтегрованого тижня» провела вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель НВК № 1 Войтенко Н.В.
Майстер-клас «Теоретично-методологічні основи застосування технології «Освітньої мнемотехніки» в сучасній освіті» провела вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії НВК № 17 Прилипко Л.І.
У ході «методичного діалогу» учасники засідання провели обговорення заходів та виробили відповідні рекомендації.
Захід сприяв підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкових класів в умовах впровадження Нової української школи.