Відповідно до плану роботи відділу освіти Уманської міської ради на 2018/2019 навчальний рік 11 квітня 2019 року на базі Навчально-виховного комплексу № 24 «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» (директор Данилюк І.С.) відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів 2-х класів у формі інтерактивного науково-практичного семінару з проблеми «Нейропсихологія в освітньому середовищі. Розвиток вищих психічних функцій в онтогенезі та труднощі у навчанні».
Метою семінару було ознайомити педагогів з роллю нейропсихології в освітньому середовищі; проаналізувати розвиток вищих психічних функцій молодших школярів, визначити джерела та причини виникнення шкільних труднощів; презентувати корекційно - розвивальні вправи на подолання неуспішності учнів; сприяти особистісному та професійному зростанню педагогів, розумінню переваг сучасних методів активного навчання в умовах впровадження Нової української школи.
Відкрила роботу засідання та розкрила основні аспекти проблеми, що розглядалася, методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради Осіяненко Н.М.
Проблему «Перші шкільні труднощі: проблеми шкільного невстигання» у змістовній лекції висвітлила учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії НВК № 24 Каракай Н.І.
Цікаве заняття з елементами тренінгу «Ефективна взаємодія педагогів з неуспішними учнями» провела практичний психолог НВК № 24 Веровенко А.В.
Роботу інтерактивного методичного діалогу з елементами тренінгу на тему: «Нові підходи у навчанні: ранкові зустрічі» організувала учитель початкових класів НВК № 24 Богудлова А.М.
Напрацюванням з власного досвіду учасникам семінару представила учитель початкових класів НВК № 24 Карпенко Н.М. та вдало провела навчальний практикум «Нові підходи у навчанні: створення лепбука».
Досвідом роботи з реалізації проблеми міжатестаційного курсового завдання поділились вчителі початкових класів: Швець Н.А., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 11 та Матенчук Л.І., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший вчитель» ЗОШ № 14, представивши презентаційні матеріали у формі творчого портрету вчителя.
Учасники семінару поділились думками щодо ролі нейропсихології в освітньому середовищі та сучасних методів активного навчання для подолання неуспішності учнів в умовах впровадження Нової української школи, ознайомились із новинками методичної літератури з означеної проблеми.
Керівник міського методичного об’єднання вчителів 2-х класів Коваль Л.М. проаналізувала роботу за 2018/2019 навчальний рік та провела перспективне планування на 2019/2020 навчальний рік.
Методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М. та керівник ММО Коваль Л.М. підвели підсумки роботи та разом з учасниками засідання виробили методичні рекомендації.
Семінар сприяв підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів 2-х класів закладів загальної середньої освіти міста.