Відповідно до наказу КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» від 13.08.2019 № 83/01-06 «Про проведення додаткового одноденного тренінгу «Ігрові та діяльнісні методи навчання за методикою the Lego Foundation» за активного сприяння відділу освіти Уманської міської ради 19 жовтня 2019 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова (директор Бугерук О.І.) проведено одноденний семінар-тренінг з проблеми «Ігрові та діяльнісні методи навчання у початковій школі» для вчителів шкіл №№ 1, 4, 5, 8, 9, 12, 14, НВК - міської гімназії, НВК №№ 1, 6, 17, НВК № 10 – медичної гімназії, які працюють з учнями 1-х класів за новим Державним стандартом початкової освіти.
Учасники семінару під керівництвом тренера Осіяненко Н.М. мали змогу детально ознайомитися з основними аспектами роботи за програмою «Безмежний світ гри з Lego» у рамках дії проекту «Сприяння освіті» у відповідності до меморандуму, підписаного МОН України та фундацією Lego Foundation, усвідомити функціональне значення гри, як новітньої технології розвитку та навчання молодшого школяра.
Працюючи у інтерактивних локаціях, вчителі дізналися про використання цеглинок LЕGO в освітньому процесі початкової школи; практично ознайомилися з методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок», яка сприяє розвитку пам’яті, творчого мислення, креативності учнів початкових класів; опрацювали питання щодо виконавчих функцій мозку, створивши оригінальні інтелект-карти; з’ясували питання щодо впливу гри на сфери розвитку дитини; взяли активну участь у проведенні смарт - зарядки та виконанні вправ із застосуванням цеглинок наборів Lego Duplo та Lego Sistem.
Навчання пройшло у теплій, дружній атмосфері. Педагоги активно включалися у роботу під час проведення групових інтерактивних вправ, виявляли творчий підхід до виконання поставлених завдань, що сприяло формуванню практичних умінь організації освітнього процесу з учнями початкових класів в умовах Нової української школи, підвищенню фахового рівня та професійної майстерності вчителів.