Відповідно до плану роботи відділу освіти Уманської міської ради на 2019/2020 навчальний рік 22 жовтня 2019 року на базі дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №18 м. Умані, відбулося засідання міського методичного об’єднання вихователі середніх груп з теми «Використання прийомів мнемотехніки як технології ефективного засвоєння інформації».
ДЕНИСЕНКО Т. А., вихователь-методист вищої категорії дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №18 м. Умані, підготувала змістовний виступ з теми: «Упровадження технології мнемотехніки в закладі дошкільної освіти», у якому глибоко розкрила питання щодо використання прийомів мнемотехніки які використовуються з дітьми дошкільного віку для розвитку пам’яті та провела майстер-клас на тему: «Раннє читання», «Мнемотехнічні ігри для раннього читання», з використанням прийомів «Першої букви», «Ознаки», «Раціонального повторення».
ОСТРАНЬ Р. Р., вихователь І категорії дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №18 м. Умані, провела заняття з дітьми середньої групи на тему: «Як навчитись легко вчитись», використовуючи прийоми мнемотехніки в ігрових математичних завданнях.
МУЗИКА Г. А., вихователь І категорії дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №18 м. Умані, провела майстер-класи на тему: «Запам’ятовую без напруження та страху», використовуючи прийоми мнемотехніки в ігрових мовленнєвих завданнях за допомогою методів «образні гачки», «небилиці», та «10 правил успішної людини», використовуючи прийоми «цифрообраз».
НОВОСЬОЛОВА І. А., вихователь І категорії дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №18 м. Умані, провела майстер-клас на тему: «Граючись вивчаємо», використовуючи прийом «мнемообраз», «мнемодоріжки», «мнемотаблиці».
КЛЕША Н. М., вихователь дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу №23 м. Умані, провела майстер-клас на тему: Сітка пам'яті».
Під час підведення підсумків методичного об’єднання педагоги наголосили на актуальності даної теми, поділились своїми думками щодо упровадження прийомів мнемотехніки в своєму закладі.