Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

Сучасні підходи до організації освітнього процесу у групах подовженого дня в умовах впровадження Нової української школи

Основною метою реформування сучасної системи освіти є створення Нової української школи - школи XXI століття, в якій панують співпраця та взаєморозуміння між всіма учасниками освітнього процесу та батьками, прислухаються до думки кожного учня, вчать критично мислити та бути відповідальними громадянами.

Основною рушійною силою в системі освіти є вчитель, без якого будь-які зміни будуть неможливими. Найвідповідальніші завдання Нової української школи зможе виконати лише той педагог, який не тільки добре професійно підготовлений, а й здатний упродовж усього життя підвищувати рівень професійної компетентності та педагогічної майстерності.

З метою підвищення кваліфікації вихователів групи подовженого дня, які реалізують основні завдання НУШ у творчій співпраці з вчителями початкових класів, 12 грудня 2019 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. О.С. Пушкіна Уманської міської ради Черкаської області (директор: Коваленко З.В.) відбулося планове засідання міського методичного об’єднання вихователів ГПД у формі науково-практичного семінару з актуальної проблеми «Інноваційні підходи до формування креативної особистості школяра в умовах Нової української школи».

Метою семінару було ознайомити вихователів груп подовженого дня з інноваційними підходами до формування креативної особистості молодшого школяра, формами і методами роботи для творчої самореалізації кожного учня.

Відкрила засідання та ознайомила присутніх з основними аспектами проблеми, що розглядалася, методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М.

1

Лекцію-практикум «Рутини та правила у групі продовженого дня» провела Гурза О.В., керівник ММО, вихователь ГПД І кваліфікаційної категорії НВК № 1. У своєму виступі Ольга Володимирівна звернула особливу увагу на те, що школа має бути не лише підготовкою до майбутнього, а і, насиченим різноманітними цікавим подіями, життям. Також керівник ММО звернула увагу на те, що для успішної адаптації до реалій життя здобувачі освіти мають чітко розуміти до чого потрібно прагнути і як цього досягти. Під час лекції - практикуму учасники семінару навчилися практично створювати інструкції для рутин, а також розробляти правила, які необхідно застосувати у повсякденній роботі вихователя.

1

Під час проведення майстер-класу «Особливості виготовлення лепбуків у початковій школі» Форостяна Л.А., вихователь ГПД I кваліфікаційної категорії ЗЗСО № 1, ознайомила учасників семінару із особливостями та етапами виготовлення лепбуків. Об’єднавшись у три групи, педагоги поринули у цікавий світ дитинства та створили 3 тематичні лепбуки: «Зима», «Ігри» та «Транспорт». Також Людмила Андріївна організувала чудову виставку дитячих лепбуків, ознайомитися з якими вихователі змогли після закінчення цікавого творчого завдання.

повсякденній роботі вихователя.

1

1

Завершальним етапом семінару стала участь у роботі «методичного калейдоскопу», під час якого вихователі мали змогу ознайомитись з новинками науково-методичної літератури з проблеми щодо застосування інноваційних підходів до формування креативної особистості школяра в умовах роботи групи подовженого дня.

Методист з НВР МК Осіяненко Н.М. та керівник ММО Гурза О.В. підвели підсумки роботи науково - практичного семінару та разом з його учасниками виробили методичні рекомендації.

Науково-практичний семінар сприяв удосконаленню фахової майстерності та формуванню емоційного інтелекту вихователів груп подовженого дня.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas