Реформа змісту сучасної освіти успішно стартувала 1 вересня 2018 року і розпочалася із втілення концептуальних засад Нової української школи у освітній процес початкової ланки освіти. У нинішньому 2019/2020 навчальному році вчителі 1-х та 2-х класів активно реалізують ключові засади нового Державного стандарту початкової освіти.
З метою удосконалення педагогічної майстерності вчителів початкових класів 17 грудня 2019 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор Глущук Т.І.) відбулося планове засідання міського методичного об’єднання вчителів 1-х класів у формі науково-практичного семінару з актуальної проблеми «Нова українська школа – новий зміст освіти».
Метою семінару було ознайомити педагогів із сучасними освітніми методиками, які сприяють формуванню соціально-компетентної зрілої, творчої особистості молодшого школяра; розглянути інноваційні методи та форми навчання, що сприяють стимулюванню пізнавальної самостійності, творчої активності школярів; освоїти та узагальнити основні методики розвиваючого навчання, що дають змогу сформувати у дітей ключові компетентності, необхідні для сучасної людини; удосконалити вміння вчителів щодо роботи з ігровими матеріалами Lego.
Відкрила засідання та ознайомила присутніх з планом і завданнями семінару методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М. Основні аспекти проблеми, що розглядалися, розкрила керівник міського методичного об’єднання вчителів 1-х класів Чуганська Г.Г.
З доповіддю «Реалізація змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи», що супроводжувалась презентаційними матеріалами, виступила вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Бурдейна Л.П. Вона підкреслила, що на сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Як завжди реформа освітньої галузі розпочинається саме з початкової школи. Головна ідея НУШ – навчання, побудоване на компетентностях, тому вчителі повинні зробити все для того, щоб у новій українській школі було приємно навчатися і щоб вона давала учням не тільки знання, а й вміння їх практично застосовувати їх у житті.
Актуальний діалог «Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення» провела з учасниками семінару вчитель початкових класів, спеціаліст І кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Франчук З.П.
Практичну роботу «Складання портрета сучасного педагога» у цікавій ігровій формі із застосування технології «Шість капелюхів де Боно» провела вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Полянчук Л.М.
Заняття з елементами тренінгу «Нова українська школа – новий зміст освіти» підготувала вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель ЗОШ № 14 Баранюк В.В. Учасники семінару були захоплені цікавими творчими вправами, ретельно підготовленими Вікторією Вікторівною.
Змістовний майстер-клас «Використання ігрових матеріалів Lego у процесі навчання першокласників», який провела вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 Бортнікова Л.В., зацікавив членів методичного об’єднання, які з неабияким інтересом виконували всі запропоновані практичні завдання з Lego.
Методист з НВР МК Осіяненко Н.М. та керівник ММО Чуганська Г.Г. підвели підсумки роботи науково - практичного семінару та у ході обговорення проблеми щодо реформування змісту початкової освіти в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи, разом з учасниками, виробили методичні рекомендації.
Науково-практичний семінар носив науково-практичне спрямування та сприяв удосконаленню фахової майстерності та розвитку творчого потенціалу вчителів початкових класів.