11 лютого 2020 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова (директор Бугерук О.І.) відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів технічної праці у формі «творчої майстерні» з проблеми «Інноваційна діяльність вчителя трудового навчання в умовах впровадження концептуальних засад Нової української школи».
Метою засідання було ознайомлення з основними шляхами формування професійних компетентностей педагогів на уроках трудового навчання; удосконалення практичних навичок роботи засобами участі у роботі майстер-класу; активізація вчителів до використання у своїй роботі інноваційних технологій навчання для реалізації завдань Нової української школи.
Під час теоретичного блоку до уваги вчителів було запропоновано змістовну доповідь з презентаційними матеріалами на тему: «Інноваційна та проектна діяльність як чинник підвищення якості освіти у рамках реалізації Концепції «Нова українська школа», які підготував та представив вчитель технічної праці вищої кваліфікаційної категорії ЗЗСО № 5 Кучеренко М.В.
Під час практичного блоку Микола Васильович поділився з колегами творчими напрацюваннями з питань організації практичної діяльності учнів на уроках трудового навчання під час проектної діяльності, організувавши проведення оригінального майстер-клас на тему: «Оздоблення дерев’яних виробів методом пірографії».
Також Кучеренко М.В. провів огляд методичної літератури з проблеми, організував виставку учнівських робіт творчих проектів та презентацію результатів участі вчителів у майстер-класі, що стало гармонійним доповненням до запланованих заходів.
У ході «круглого столу» учасники засідання змогли обмінятися досвідом роботи з проблеми інноваційної діяльності вчителя в умовах впровадження нового змісту сучасної освіти.
У результаті обговорення відкритих заходів членами методичного об’єднання були вироблені відповідні рекомендації, з якими присутніх ознайомив керівник шкільного методичного об’єднання Пензай С.М.
Проведення «творчої майстерні» сприяло підвищенню фахового рівня та розвитку педагогічної майстерності вчителів трудового навчання.