Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

ВЧИТЕЛІ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Реалії сучасного світу постійно ставлять перед нами нові виклики, тому вміння швидко пристосовуватися до змін і бути гнучким є надзвичайно актуальним, а у сфері освіти набуває особливого значення.

Проведення у країні карантинних заходів стало насправді серйозним випробуванням для української системи шкільної освіти та спонукало освітян до миттєвого вирішення питання щодо переходу на дистанційну форму навчання. Проте незважаючи на усі труднощі, це надало нові можливості для практичної реалізації принципів педагогіки партнерства та гарний привід для самовдосконалення усіх учасників освітнього процесу.

Пропонуємо до вашої уваги думку вчителів про дистанційне навчання.

1

Мазурик Олена Григорівна, вчитель початкових класів ЗОШ №3

Дистанційне навчання у нинішньому навчальному році – це серйозний виклик сучасній українській школі. Та я впевнена, що ми знайшли оптимальні шляхи для вирішення проблем.

Завдяки сучасним освітнім технологіям та згуртованості нашого дитячо-дорослого колективу, ми включилися у дистанційне навчання з першого дня карантину, використовуючи сучасні он-лайн платформи. Група вчитель+батьки у вайбері створена у нас давно і це дуже зручно.

Незважаючи на недоліки дистанційної форми навчання, такі як недостатнє інформаційно-комунікаційне забезпечення зворотнього зв’язку з усіма учасниками освітнього процесу, неможливість повного контролю якості виконання завдань, вважаю, що позитивними сторонами цієї форми навчання є те, що діти мають можливість знайти багато цікавого і цінного матеріалу у мережі Інтернет, сформувати навички самостійного здобуття знань та перевірити їх якість за допомогою виконання тестових завдань.

Бажаю всім здоров’я, взаєморозуміння та найшвидшого повернення у класи.

1

Усата Ольга Миколаївна, учитель математики НВК-міської гімназії

Умови карантину змусили нас, вчителів, стати на шлях дистанційної школи. Для мене, як молодого вчителя - це дійсно сучасно, цікаво та неймовірно.

З першого дня карантину вибудувала для себе точний план проведення уроків: невелике відеопояснення кожного уроку на власному каналі YouTube; використання сервісу Google Classroom для взаємозв’язку з учнями та перевірки виконаних вправ, проведення самостійних і контрольних робіт; робота з електронними журналами для прозорості виставлення оцінок.

Практикую тести Googleforms, а також інтерактивні вправи LearningApps. Час, проведений за комп’ютером, звичайно, великий, як і об’єм перевірки учнівських робіт. Але в нинішніх умовах відчуваєш себе дистанційним новатором в освіті, вчишся шляхом спроб і помилок, вибудовуєш свою методику роботи, щоб отримати якісний результат.

1

Матвієнко Андрій Володимирович, вчитель інформатики ЗОШ №5

Кожен тип навчання має свої переваги та недоліки. Головна перевага дистанційної освіти, на мою думку, полягає в тому, що дає змогу обирати власний ритм життя, але в той же час потребує набагато більшої самостійності та організованості, на відміну від традиційного.

Займатися навчанням та викладанням уроків можна будь-де. Головне - це наявність інтернету. Дистанційна освіта не змушує, не підганяє, не створює рамок, не заважає займатися улюбленими справами. Вона не має шкільного дзвоника кожні 45 хвилин, що дає можливість вчитися стільки, скільки цього потребує учень.

Вважаю, що дистанційна освіта дозволяє навчатися як поурочно, так і попредметно та вимагає від учня самостійності та організованості. Ще однією перевагою дистанційної освіти є програма навчання. І хоча вона за змістом не відрізняється від звичайної загальноосвітньої, форма подачі сучасніша та доступніша. Кожен урок – це унікальна розробка вчителя, яку він постійно удосконалює та допрацьовує.

Дистанційна освіта - це великий виклик для батьків, адже вимагає від них постійного контролю.

1

Кравець Вікторія Марківна, вчитель української мови та літератури НВК №17

Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання - справа нова, не проста, вимагає додаткових знань щодо роботи на освітніх навчальних платформах.

Звичайно, є труднощі, зокрема немає рівного доступу до Інтернет-ресурсів, матеріально-технічна база не завжди відповідає потрібному рівню. Водночас у дистанційній освіті приваблює те, що дитина має можливість більш вільно планувати та ефективніше використовувати свій час.

Хочу висловити подяку батькам за допомогу, розуміння та співпрацю.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas