Одним із основних завдань інклюзивно-ресурсного центру є участь педагогічних працівників в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти.
Педагогічні працівники комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Уманської міської ради беруть активну участь у створенні індивідуальної програми розвитку, надають консультації адміністрації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу.
З метою надання методичної допомоги протягом вересня 2020 року фахівці ІРЦ взяли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу у ЗОШ № 1, 3, 4, 9, НВК № 17, ЗДО № 12, 31.На засіданнях обговорювались наступні питання:
- особливості організації роботи інклюзивних груп та класів в закладах освіти та надання корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
-розроблення та узгодження індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання;
-особливості адаптації, модифікації навчальних програм та завдань для дітей з особливими освітніми потребами.
Досягнення позитивної динаміки розвитку дітей з ООП можливе лише за умови тісної взаємодії та ефективної роботи всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу.