Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

Методична майстерня школи молодого вчителя з теми «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» міського об’єднання вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти міста Умані

20 травня 2021 року в режимі онлайн  центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено методичну майстерню школи молодого вчителя з теми «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» міського об’єднання вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти міста Умані.

         Майстер-клас від Касьянової Л.А., вчителя ЗОШ №9, з теми  «Діти з особливими освітніми потребами. Організація інклюзивного простору в школі» вразив присутніх ефективністю використання системи дидактичних принципів та технологій діяльнісних та компетентісних методів роботи педагогів у класах з інклюзивною освітою. Вчитель продемонструвала відео уроки у класах, де навчаються діти з особливими потребами, прийоми  командної роботи вчителя та його асистента, які передбачають сприятливі умови для соціалізації, самовизначення та самореалізації школярів у класному колективі НУШ.

           Руденко Н.Л., консультант ЦПРПП, акцентувала увагу педагогів на особливостях підготовки вчителя початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Адже в умовах інтеграції системи освіти України у світовий освітній простір, що регламентується нормативними документами Болонського процесу, особливо актуально постає проблема підвищення ефективності професійної підготовки висококваліфікованих фахівців, підготовлених до професійної діяльності та реалізації мети, змісту, завдань і технологій інклюзивної освіти в загальноосвітніх закладах. А 10% навчального змісту курсової підготовки вчителів, яка включає методичну, теоретичну, психологічну та практичну частини, має спрямовуватись саме на  інтегровану підготовку педагога до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в ЗЗСО.

         Троценко Г.М., вчитель (ЗОШ №14), презентувала  молодим вчителям та їх наставникам авторську методику «Створення у класі позитивного настрою. Вплив поведінкового клімату у класі на успішність учнів».  Учасники мали нагоду познайомитись з компонентами ранкових зустрічей, позитивним оформленням класної кімнати, поетичними починаннями уроку, аутотренінгами, психологічними розвантаженнями тощо.

          Сучасні форми роботи з батьками продемонструвала Войтенко Н.В., вчитель ПШ №1, яка поділилась власним досвідом створення та підтримки партнерської взаємодії  учасників освітнього середовища НУШ.

         Педагоги також поповнили особисті методичні скарбнички цікавими практичними порадами Крижановської О.В., вчителя ЗОШ №5, рекомендованими у презентованому онлайн-ресурсі «Використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах».

            Керівник школи молодих вчителів початкових класів міста Умані  Прилипко Л.І. ознайомила колег з перспективним плануванням професійної спільноти на наступний рік, врахувавши результати анкетування та аналізу роботи ШМВ за 2020/2021 н.р. Учасники під час прямої трансляції висловили подяку модераторам методичної майстерні, досвідченим колегам за змістовну інформацію, цікаві презентації власної роботи (Coogle.disk ШМВ:

http://surl.li/uqph) й творчу активність колег.

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2021