Семінар-практикум вчителів обслуговуючої праці

Друк

Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2015/2016 н.р. 23 лютого 2016 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці у формі семінару-практикуму з проблеми «Групова та кооперативна форма діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці».

Засідання відкрила методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету Осіяненко Н.М., яка ознайомила учасників семінару з темою, завданнями, та планом семінару.

1

На високому науково-методичному рівні, цікаво і змістовно вчителем обслуговуючої праці ЗОШ № 5 Андрухович Н.О. проведено нестандартний урок-подорож з обслуговуючої праці у 7-А класі на тему: «Технологія обробки кишені». Вчитель під час проведення уроку продемонструвала застосування різноманітних форм та методів групової та кооперативної форм навчальної діяльності, інформаційно-комунікаційних технологій навчання,які сприяють формуванню ключових та предметних компетентностей учнів. Учні показали високий рівень теоретичних знань та практичних вмінь, здатність здійснювати творчий підхід до виконання поставлених завдань, злагоджено працювати у групах.

1

1

Із грунтовною доповіддю з теми «Групова та кооперативна форма діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці» перед учасниками семінару виступила керівник міського методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці Кравцова В.В.

1

Після перегляду уроку та ознайомлення із змістом доповіді вчителі мали змогу взяти активну участь у роботі «методичного марафону», під час якого було здійснено обмін досвідом роботи з проблеми семінару. Логічним доповненням до плану роботи семінару став огляд виставки методичної літератури та творчих робіт учнів.

У результаті обговорення відкритих заходів учасниками семінару вироблено рекомендації, з якими присутніх ознайомила керівник міського методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці Кравцова В.В. Семінар сприяв підвищенню професійної майстерності вчителів щодо реалізації компетентнісного підходу до організації уроків обслуговуючої праці шляхом застосування групової та кооперативної форм діяльності учнів.