6 грудня 2022 року центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради спільно з Уманською гімназією №5 проведено семінар-практикум для вчителів історії закладів загальної середньої освіти Уманської територіальної громади з проблеми «Розвиток критичного мислення в процесі проблемно-пошукової і дослідницької діяльності учнів на уроках історії в умовах дистанційного навчання».
Відкрила семінар консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Плющ. У своєму виступі розповіла про сучасні технології формування критичного мислення учнів та їх роль для постійного вдосконалення професійних вмінь та навичок педагогів, в тому числі щодо формування критичного мислення, яке є запорукою ефективної роботи з учнями в школі.
З доповіддю, у формі презентації «Застосування технологій критичного мислення на уроках історії. Дослідницька діяльність учнів на уроках історії», перед учасниками семінару виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Уманської гімназії №5 Ніна Дем’янчук.
Заняття з елементами тренінгу «Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей школяра» провела для педагогів учитель правознавства Уманської гімназії №5 Мирослава Пересунько.
Учителі історії взяли активну участь у психологічному практикумі «Психологічні аспекти розвитку критичного мислення в учнів», проведений Наталією Бондаренко, практичним психологом Уманської гімназії №5.
Учасниками семінару вироблено рекомендації щодо методики використання сучасних технологій формування критичного мислення на уроках історії.