Інтегрований семінар – практикикум учителів музичного мистецтва та учителів початкових класів

Друк

17 березня 2016 року на базі Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 1 ім.О.С. Пушкіна Уманської міської ради Черкаської області було проведено інтегрований семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва та учителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему: «Формування художньо-естетичної компетентності молодших школярів» відповідно до плану роботи відділу освіти на 2015/2016 навчальний рік.

З метою ознайомлення учасників семінару з новими формами проведення уроків художньо-естетичного, гуманітарного та природничого циклів, поглиблення знань про впровадження інтеграційної технології у навчально – виховний процес початкової школи було представлено доповідь з теми: «Сутність інтеграції як інноваційної форми роботи на сучасному уроці» вчителем музичного мистецтва ЗОШ №1 Коломієць Т.І.

На високому науково – методичному рівні проведено відкритий інтегрований урок у 4 класі на тему: «Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості запрошує» вчителем 4 класу І кваліфікаційної категорії Чичук З.К. та вчителем музичного мистецтва І кваліфікаційної категорії Коломієць Т.І. Під час уроку педагоги продемонстрували можливості інтегрованого навчання для виховування в учнів естетичного ставлення до дійсності та мистецтва, формування комплексу світоглядних уявлень і ціннісних художніх орієнтацій, розуміння зв'язків мистецтва з природним і предметним середовищем та життєдіяльністю людини.

1

1

Власний передовий педагогічний досвід представила у виступі з проблеми «Системний підхід до формування художньо – естетичної компетентності молодших школярів» з презентаційними матеріалами вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ №9 Ніколіч І.М., в якому докладно та змістовно розкрила зміст художньо – естетичної компетентності учнів початкових класів.

Августова Н.М., вчитель-методист Уманської міської гімназії підготувала та ознайомила учасників семінару із навчально - педагогічною літературою з питань освітньої інтеграції та формування художньо-естетичної компетентності молодших школярів.

Друга частина семінару – практикуму проходила на базі Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини, де учителі взяли участь у Всеукраїнському науково – методичному семінарі з проблеми «Формування художньо – естетичної компетентності». Під час «круглого столу» були обговорені напрями оптимізації художньо – естетичної компетентності на основі інтеграції у системі мистецької освіти, застосування у роботі мультимедійних технологій навчання як засобу актуалізації художньо – естетичної компетентності особистості на заняттях мистецьких дисциплін.Також учасники семінару мали можливість відвідати майстер – клас з хорового диригування викладача кафедри музикознавства та вокально – хорових дисциплін факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини Прокулевич О.В. та майстер – клас «Музичне мистецтво як художньо – естетичний чинник впливу на ообистість дитини», який продемонстрував викладач вищої категорії Таращанської дитячої музичної школи Таращанського району Київської області Недужий С.В.

У ході обговорення відкритих заходів вироблено рекомендації, з якими присутніх ознайомила керівник міського методичного об’єднання учителів початкових класів Тупчій В.В.

Семінар сприяв підвищенню професійної майстерності вчителів початкових класів та вчителів музичного мистецтва.