Семінар-практикум для вчителів 1-х класів з теми «Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань та вмінь»

Друк

Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2016/2017 навчальний рік на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор: Глущук Т.І.) відбувся семінар-практикум для вчителів 1-х класів з теми «Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань та вмінь».

1

З доповіддю «Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань та вмінь» виступила Лелека С.В., вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14.

Презентацію «Виховання любові та бережливого ставлення до природи рідного краю на уроках природознавства та трудового навчання» з досвіду роботи представили вчителі: Заболотна О.П., вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14 та Нижник Л.І. вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 14.

1

Своєю педагогічною майстерністю з учасниками семінару поділилася Кокоруза Т.Б., вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 9, яка провела майстер-клас «Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань та вмінь».

1

Зацікавив учасників семінару виступ Полянчук Л.М., вчителя початкових класів вищої кваліфікаційцної категорії ЗОШ № 14 щодо впровадження ефективної інноваційної форми роботи музикотерапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка» на уроках природознавства.

1

Цікавими та змістовними були творчі звіти вчителів, що атестуються: Бень Н.В., вчителя початкових класів І кваліфікаційної категорії ЗОШ № 5; Кацалап Г.М., вчителя початкових класів вищої кваліфікаційної категорії НВК № 6; Кокорузи Т.Б., вчителя початкових класів вищої кваліфікаційної категорії ЗОШ № 9.

Виставка психолого-педагогічної та методичної літератури стала гармонійним доповненням до заходів, проведених на семінарі.

Учасники семінару поділились своїми думками з даної проблеми та виробили рекомендації щодо формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань та вмінь.