Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

Засідання міського методичного об’єднання вихователів ГПД

Відповідно до плану роботи відділу освіти Уманської міської ради на 2017/2018 навчальний рік 6 жовтня 2017 року на базі навчально – виховного комплексу №24 «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Уманської міської ради Черкаської області (директор Данилюк І.С.) відбулося планове засідання міського методичного об’єднання вихователів ГПД у формі науково-методичного семінару з проблеми «Адаптація у різновіковій групі. Інтерактивні методи у роботі ГПД з використанням здоров’язберігаючих технологій».

1

Відкрила засідання та ознайомила присутніх вихователів з основними аспектами проблеми, що розглядалася, керівник міського методичного об'єднання вихователів ГПД Гурза О.В.

З міні-лекцією «Адаптація вихованців різного віку до нових умов. Роль вихователя та практичного психолога у шкільній адаптації учнів» виступила Підгорна О.В., вихователь ГПД НВК №24. У своєму виступі вихователь звернула особливу увагу на те, що спільна пізнавальна діяльність і спільне дозвілля старших і молодших школярів сприяють формуванню позитивного ставлення до навчання, самоствердження і самоосвіти. У свою чергу це вимагає від педагога групи продовженого дня досконалих знань, педагогічного такту та ретельного підбору методів та прийомів в роботі для подолання труднощів адаптаційного періоду. Щоб досягти цієї мети вихователям ГПД та батькам потрібна супроводжуюча діяльність практичного психолога, основним завданням якого є допомога батькам у формуванні доброзичливих стосунків з дитиною. Реалізувати це завдання практичний психолог може шляхом проведення просвітницької, профілактичної та консультаційної роботи з батьками та педагогами молодших школярів.

Для присутніх вихователів майстер-клас з теми «Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у різновіковій групі продовженого дня» провела Нечитайло Ю.В., вихователь ГПД НВК №24. Педагог вдало продемонструвала форми та методи активізації розумової діяльності вихованців різновікової групи та організації роботи для досягнення спільної мети.

1

Під час засідання «круглого столу» з теми «Набуття вихованцями різновікової групи досвіду самостійності» вихователь ГПД ЗОШ №1 Форостяна Л.А., спеціаліст І кв. категорії, використала цікаві інтерактивні ситуації та вправи, завдяки яким довела, що пошук видів, форм, методів, засобів активізації самостійної роботи в групі продовженого дня є основним методичним завданням вихователів. Цікавою для учасників семінару виявилася і участь у практикумі з вироблення пам’яток для учнів, які використовуються під час самостійного виконання домашніх завдань.

1

Вихователь ГПД НВК №17 Попова Л.О., спеціаліст вищої кв. категорії, поділилась власним досвідом роботи з проблеми «Впровадження здоров’язберігаючих технологій у початковій школі» та довела, що збереження та зміцнення морального, фізичного, а також психічного здоров’я вихованців, формування здорового способу життя, як найвищої цінності людини, є найактуальнішим питанням сучасної школи.

Вихователі ГПД НВК №24 Підгорна О.В. та Нечитайло Ю.В. представили «Методичний порадник», ознайомивши присутніх з новинками фахових видань з проблеми, що розглядалася на семінарі.

1

У ході обговорення відкритих заходів членами міського методичного об’єднання вироблено методичні рекомендації.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas