Cтворення інноваційного освітнього простору- актуальне питання поліпшення якості освіти

Друк

17.11.2017 року на базі навчально-виховного комплексу №1 „ Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад І ступеня” проведено семінар-практикум директорів загальноосвітніх навчальних закладів, МНВК з теми „Управління процесами створення інноваційного середовища в освітньому закладі”. Директором НВК№1 Вікторією Кривдою презентовано досвід закладу як опорного з проблеми впровадження інноваційних технологій, представлено модель керівництва інноваційною діяльністю в адміністративній, методичній та навчально-виховній роботі.

1

Заступник директора з навчально-виховної роботи НВК№1 Людмила Новіцька у формі методичного конструктора запропонувала скласти модель керівництва інноваційною педагогічною діяльністю, тобто покроковий алгоритм щодо будь-якого нововведення.

1

Цікавою була робота із практичним психологом Наталією Мурзак. Вона запропонувала керівникам відповісти на питання, які можна використати для визначення рівня готовності членів педагогічного колективу до інноваційної діяльності.

На уроках з читання у 1 класі (учитель Ніна Войтенко) та з природознавства у 2 класі ( учитель Валентина Муляревич) учасники семінару ознайомилися із конкретними інноваціями, зокрема використанням інтелект-мап, карти розумових дій Тоні Бьюзена, в основу яких покладено принцип асоціативного мислення.

1

1

На практикумі „Інновації в адміністративно-методичній діяльності” директори мали змогу за допомогою ІКТ дати оцінку ефективності відвіданих уроків. Програма „Аналіз уроку”, розроблена у 2013 році Наталією Бобковою, заступником директора з науково - методичної роботи Черкаського фізико-математичного ліцею, допомагає у створенні інформаційної бази відвіданих уроків та визначенні їх ефективності адміністрацією закладу.

Вироблені рекомендації допоможуть керівнику з питань управління процесами створення інноваційного середовища в освітньому закладі.