Семінар-практикум для вчителів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста

Друк

Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2017/2018 навчальний рік 21 листопада 2017 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор: Глущук Т.І.) відбувся семінар-практикум для вчителів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста з проблеми «Проблемне навчання – один із ефективних методів пошукової пізнавальної діяльності молодших школярів». З основними аспектами даної проблеми учасників семінару ознайомила керівник міського методичного об’єднання вчителів початкових класів Пензай Л.І. (ЗОШ № 14).

1

Із змістовною доповіддю, що супроводжувалась презентаційними матеріалами з теми: «Теоретико-методологічні засади та характеристика технологій проблемного навчання» перед присутніми на семінарі вчителями виступила Середа Л.І., вчитель початкових класів ЗОШ № 14.

1

Ділову гру «Основні способи і прийоми створення проблемних ситуацій на уроках в початковій школі» з вчителями провела Пензай Л.І., вчитель початкових класів ЗОШ № 14.

Надзвичайно цікавим для учасників семінару виявилось заняття з елементами тренінгу на тему: «Значення проблемної активності учня в формуванні пізнавального інтересу, творчої активності і самостійності», яке провела Саврацька О.І., практичний психолог ЗОШ № 14.

1

Вчитель початкових класів НВК № 24 Кочерганова Л.П. провела з членами методичного об’єднання майстер-клас «Моделювання проблемних ситуацій на уроках математики у початковій школі».

1

Методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету Осіяненко Н.М. організувала роботу «круглого столу», під час якого було проведено обмін досвідом роботи з теми семінару. У ході обговорення відкритих заходів вироблено відповідні рекомендації.

Семінар сприяв підвищенню фахової майстерності вчителів початкових класів щодо застосування проблемного навчання як одного із ефективних методів пошукової пізнавальної діяльності молодших школярів.