Семінар-практикум для вчителів 1-х класів ЗНЗ міста

Друк

Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2017/2018 навчальний рік 7 грудня 2017 року відбувся семінар-практикум для вчителів 1-х класів на базі Уманського навчально - виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7-колегіум» з проблеми «Розвиток фонематичних процесів – запорука успішного навчання молодших школярів».

1

Метою семінару було ознайомлення вчителів початкових класів з основними принципами формування навичок читання й письма шестирічних школярів шляхом виконання різнопланових завдань технічного, графічного та орфографічного характеру, які формують мовленнєві компетентності відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти.

З доповіддю «Психологічні механізми формування навиків читання і письма», що супроводжувалась презентаційними матеріалами, виступила Чаплигіна Н.А., вчитель початкових класів вищої кв. категорії НВК № 7, глибоко проаналізувавши механізми підвищення мовленнєвої мотивації, компенсації недостатнього розвитку фонематичного слуху, підвищення швидкості запам’ятовування, поліпшення мовленнєвого відтворення.

1

Досвідом з проблеми поділилася вчитель школи НВК № 7 Білопільська Н.П., організувавши відіоперегляд фрагменту інтегрованого уроку з навчання грамоти (читання, письмо) та трудового навчання з теми: «Звуки [п], [п'] позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «На Івана Купала». Письмо малої та великої букв п П. Виготовлення українського віночка».

Свою педагогічну майстерність продемонструвала Бодрова С.А, вчитель початкових класів вищої кв. категорії, вчитель-методист НВК № 7, провівши з учасниками семінару майстер-клас «Раціональні форми подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма» та поділилася своїм досвідом роботи.

1

Цікаво, з практичним спрямуванням, проведено «методичний діалог» на тему: «Типові фонематичні помилки учнів на початкових етапах оволодіння навичками письма», роботу якого організувала Лісовенко В.А., практичний психолог вищої кв. категорії НВК № 7.

Гармонійним доповненням до заходів, проведених на засіданні. стала виставка психолого-педагогічної та методичної літератури.

1

Слухачі семінару поділились своїми думками з означеної проблеми та виробили рекомендації щодо розвитку фонематичних процесів молодших школярів, які спрямовані на реалізацію мовно-літературної освітньої галузі Державного стандарту початкової загальної освіти.