На базі кафедри фізики та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся науково-методичний семінар учителів фізики закладів загальної середньої освіти міста та науковців кафедри з проблеми «Сучасні технології в організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики».
З доповіддю «Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів» виступила Плющ Т.М., методист з навчально-виховної роботи.
Про інтегративний підхід у підготовці вчителів природничих наук розповіли учасникам семінару Ткаченко І. А., доктор педагогічних наук, професор кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання та Декарчук М. В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання.
Досвідом роботи з проблеми семінару поділились педагоги:
Мельник С.В., учитель фізики НВК№17 – «Компетентнісні технології в організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики».
Цапок Л.В., учитель фізики УСШ№12–«Застосування компетентнісних технологій у процесі інтеграції навчального процесу».