Науково - практичний семінар вчителів обслуговуючої праці

Друк

Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2017/2018 навчальний рік на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 ім. М.П.Бажана (директор Сокирський В.В.) відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці у формі науково-практичного семінару з проблеми «Використання ІКТ та мережі Інтернет – засіб підвищення ефективності уроків обслуговуючої праці».

Метою методичного заходу було ознайомлення учасників семінару з методикою компетентнісно - орієнтованого навчання учнів засобами використання на уроках ІКТ та мережі Інтернет, технологією виготовлення квітів з тканини; підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів обслуговуючої праці.

Засідання відкрила методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету Осіяненко Н.М., яка ознайомила учасників семінару з темою, завданнями та планом семінару.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся директор школи Сокирський В.В. та презентував роботу закладу.

Проблему «Використання ІКТ та мережі Інтернет на уроках обслуговуючої праці» у своїй доповіді ґрунтовно розкрила вчитель трудового навчання ЗОШ № 11 Мороз І.М.

1

Відкрите заняття «Технологія виготовлення квітів з тканини» та майстер-клас з проблеми «Компетентнісно-орієнтоване навчання засобами ІКТ» цікаво і змістовно провела вчитель трудового навчання ЗОШ № 11 Мороз А.Л.

1

1

1

Логічним доповненням до плану роботи семінару став огляд науково-методичної літератури та виставки творчих робіт учнів. Вчителі мали змогу взяти активну участь у роботі «круглого столу», під час якого було здійснено обмін досвідом роботи з проблеми семінару.

У результаті обговорення відкритих заходів учасниками семінару вироблено рекомендації, з якими присутніх ознайомила керівник міського методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці Кравцова В.В.

Семінар сприяв підвищенню професійної майстерності вчителів щодо підвищення ефективності уроків обслуговуючої праці засобами використання ІКТ та мережі Інтернет.