Онлайн-семінар-практикум «Дистанційне навчання: плюси і мінуси, відгуки. Дослідження можливостей дистанційного навчання школярів» ММО вчителів 2-х класів ЗЗСО УМТГ

 

        Центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики 6 травня 2021 року проведено в режимі онлайн семінар-практикум ММО вчителів 2-х класів з теми «Дистанційне навчання: плюси і мінуси, відгуки. Дослідження можливостей дистанційного навчання школярів». Організатори онлайн-трансляції, вчителі початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова, вже маючи певний досвід у запровадженні дистанційного навчання під час пандемії поділилися з колегами об’єктивними сучасними ідеями та технологіями освіти щодо активізації навчання, як провідного принципу освітнього процесу. Вчитель Смірнова І.А. у презентаційній доповіді «Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення. Дослідження можливостей дистанційного навчання школярів» конкретизувала аспекти модернізації початкової освіти, а саме «для того, щоб відбулася модернізація змісту освіти, необхідне впровадження інновацій, які б осучаснили її, наблизили до вимог суспільства». Доповідач також ознайомила колег з 10 порадами для вчителів щодо організації дистанційного навчання, які запропонував Європейський навчальний фонд (ETF) на платформі OPEN SPACE. Вчитель Михальчук О.О.  запропонувала учасникам семінару майстер-клас з проведення тренінгового заняття «Використання платформ та сервісів інтернет-ресурсів для організації дистанційного навчання другокласників». Добряк Н.В. ознайомила освітян з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури.  

          Руденко Н.Л., консультант ЦПРПП, використовуючи відеоматеріали міжнародного освітнього проєкту, проаналізувала стан наукового опрацювання проблеми дистанційного навчання в Україні та досвіду впровадження його в практику початкової школи освітянами Умані, польськими колегами з міста Гнєзно, зазначивши, що ця педагогічна проблема потребує подальшого дослідження, оскільки не вироблено системний підхід до дидактичних особливостей, не розроблено критерії оцінювання результативності дистанційного навчання, не розроблено технології індивідуалізації змішаного навчання, що є необхідною умовою його інтерактивності. Чуганська Г.Г., керівник ММО вчителів 2-х класів ініціювала колег до обміну досвідом роботи з питання «Плюси і мінуси дистанційного навчання». Творчий портрет вчителя, що атестується, презентувала Семенюк Л.І., вчитель початкових  класів НВК № 17.

         Освітяни мали змогу не тільки поділитись досвідом, а й поглибити знання із застосування різноманітних платформ та сайтів для організації дистанційного навчання на практиці.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Please publish modules in offcanvas position.