7 жовтня 2021 року центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики в режимі онлайн було проведено семінар-практикум для вчителів 3-х класів з теми «Впровадження програми "Навчання через дію" за проблемою "Метод проєктів як технологія особистісно зорієнтованого навчання з використанням LEGO-конструювання під час дистанційного навчання» на базі Уманської спеціалізованої школи з вивчення англійської мови І-ІІІ ступенів № 12.
Консультант ЦПРПП Руденко Н.Л. ознайомила освітян з планом роботи та мотивувала поповнити методичну скарбничку учасників семінару творчими технологіями вчителів початкових класів УСШ №12, оскільки їх авторські методики, а також відео уроки, створені під час роботи ТТК, є ефективними та відзначені на міському та обласному рівнях, рекомендовані до використання. Координатор зібрання запропонувала учасникам продовжити знайомитись з різноманітністю методів та форм роботи з LEGO, удосконалювати вміння застосовувати безмежний світ цеглинок LEGO в практичній діяльності під час дистанційної роботи із здобувачами освіти в умовах сьогодення.
Презентація-огляд «LEGO – технологія – чарівні цеглинки успіху» вчителя Захаренко О.Ф. (УСШ №12) ретроспективно розкрила теоретичну основу теми семінару: систему дидактичних принципів і технологію діяльнісних та компетентісних методів педагога з учнями початкових класів. Також вчителі практично виконали завдання з цеглинками LEGO Six Bricks в прямому ефірі, які запропонувала доповідач.
Шарапановська О.А., вчитель (УСШ №12), зосередила увагу колег на колі ідей «Використання LEGO -конструювання в освітньому процесі. Проєктна діяльність з LEGO під час дистанційного навчання», які поетапно розкрила теоретично, а потім практично, використовуючи технології дистанційного навчання у прямих навчальних ефірах на платформі Zoom.
Вчителі Захаренко О.Ф., Шарапановська О.А. у форматі віртуальних освітянських гостин запропонували вчителям інтегровані майстер-класи з тематики «ЕКОАКЦЕНТ»: "В об’єктиві натураліста"; "Зупини наступ сміття"; "Ми відповідальні за тих, кого приручили"; "Транспорт майбутнього, яким ти його уявляєш? "; "Який висновок ти можеш зробити? ". Учасники практичного семінару мали нагоду побачити у відеозаписах елементи уроків, де педагоги застосовують інтерактивні технології НУШ в освітньому процесі. Приємно констатувати, що творчі вправи та завдання з LEGO під час навчання учні виконують з великим задоволенням, демонструючи творчу майстерність, активність.
Парактичний психолог Коломієць Я.О. (УСШ №12) презентувала арт-зустріч «Розмалюй свій день яскравими фарбами», динамічно використавши яскраву кольорову гаму 6 цеглинок LEGO та асоціативну візуалізацію.
Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Руденко Н.Л. під час підведення підсумків роботи семінару-практикуму, зазначила, що обмін досвідом роботи з впровадження технологій компетентнісного та діяльнісного підходу сприяє забезпеченню всебічної й ґрунтовної підготовки вчителів початкових класів до роботи в умовах нового змісту освіти, мотивує педагогів стимулювати дітей до активного пошуку та розуміння нового: сприймати світ цілісно, спонукати до проєктної діяльності на уроках.
Чуганська Г.Г., керівник професійної спільноти вчителів 3-х класів, виробила рекомендації та разом з учасниками семінару-практикуму під час прямої трансляції висловила подяку організаторам, доповідачам за змістовну інформацію, цікаві презентації та відео ролики власної роботи й творчу активність колег.
Методичний сайт: https://umanstudy.at.ua вчителів початкових класів нашого міста знову поповнився авторськими матеріалами освітян, які можна опрацювати в зручний час, а також ознайомитись з рекомендаціями, виробленими фахівцями центру професійного розвитку педагогічних працівників.