На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р «Про затвердження Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», наказу Міністерства освіти і науки України від 15 січня 2018 року № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи», з метою підготовки вчителів до впровадження реформи Нової української школи відділом освіти Уманської міської ради організовано підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які навчатимуть першокласників за новим Державним стандартом початкової освіти у 2019/2020 році.
У період з 22 по 26 жовтня 2018 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 (директор Глущук Т.І.) відбулася ІІІ очна сесія для вчителів початкових класів міста Умань та Уманського району, у рамках якої регіональні тренери опрацювали з учасниками семінарів-тренінгів ключові аспектами модулів: «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи», «Стратегії розвитку критичного мислення», «Особливості викладання предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ», «Гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Основи інклюзивної освіти».
Під час навчання, яке було організовано із застосуванням інтерактивних технологій, вчителі початкових класів детально опрацювати зміст Типових освітніх програм до нового Державного стандарту початкової освіти; поглибили знання щодо тематичного та діяльнісного підходів у організації інтегрованого навчання, стратегією розвитку критичного мислення; ознайомитись з методикою викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», проведення «Щоденних 3» та «Щоденних 5»; компетентнісного навчання «Шість цеглинок»; особливостями організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.
Під час семінарів-тренінгів вчителі взяли активну участь у обговоренні питань, що розглядалися, шляхом участі у «Керованій лекції» та «Мозковому штурмі»; створювати «Сенкан» та «Асоціативний кущ», працювали з таблицею «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; опрацьовували теоретичні матеріали шляхом участі у інтерактивній дидактичній грі «Джигсоу»; вчилися проводити «Ранкове коло»; виконували цікаві практичні роботи зі створення моделей інтегрованого навчання на основі запитів учнів через дослідження Inquiry-based learning; ділилися своїми думками у «Щоденнику вражень».
Надзвичайно цікавим і захоплюючим було ознайомлення із змістом модуля «Гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO». У ході опрацювання матеріалу вчителі дізналися про діяльність компанії LEGO Foundation, проекту «Сприяння освіті», ознайомились з методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок» та приєдналися до спільноти «Гра по-новому, навчання по-іншому» у соціальній мережі Facebook.
Проведення семінарів-тренінгів у рамках ІІІ очної сесії з підготовки педагогів до роботи в умовах Нової української школи сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкових класів.