10 грудня 2019 року на базі Уманського навчально-виховного комплексу № 17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Уманської міської ради Черкаської області відбувся семінар-практикум спеціалістів психологічної служби закладів загальної середньої освіти з теми «Сучасні технології у профорієнтаційній роботі».
Мета заходу - покращення профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю із застосуванням інноваційних форм і методів роботи, які сприяють формуванню у школярів активної життєвої позиції щодо майбутнього професійного вибору.
У заході взяла участь провідний фахівець Уманського міського центру зайнятості з профорієнтації, Т.В. Задорожко виступила з питання «Нові форми та підходи до вибору майбутньої професії». Учасники семінару обговорили шляхи подальшої співпраці з питань професійного самовизначення випускників шкіл.
Із доповіддю «Формування інтересів учнів до обраної професії» перед учасниками семінару виступила соціальний педагог Любарська О.Л., презентувавши систему підходів щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями, основними напрямками якої є створення алгоритму успішного вибору майбутньої професії.
Під час практичної частини семінару з метою впровадження ініціативи ЮНІСЕФ «Громада, дружня до дітей та молоді» фахівці психологічної служби мали змогу переглянути нестандартні форми роботи з профорієнтації учнів: сценку «Вибір професії», гру «Хто зверху?», які розроблені та організовані соціальним педагогом Любарською О.Л. та педагогом-огранізатором Іщенко В.П..
Завершилася практична частина цікавим заняттям з елементами тренінгу «Мозаїка професійного досвіду», яке було проведено для учасників практичним психологом Кондратьєвим С.О., під час якого фахівці психологічної служби працювали з компонентами профорієнтаційної компетентністі фахівця психологічної служби, що дозволяють ефективно реалізувати цілі і завдання профорієнтаційної роботи.
Підбиваючи підсумки заходу, практичні психологи, соціальні педагоги відзначили, що семінари-практикуми - це дієва форма методичної роботи для підвищення професійного рівня, під час яких можна ознайомитися з новими ідеями, обмінятися досвідом щодо форм та методів роботи з питання профорієнтації молоді; поспілкуватися з колегами-однодумцями, отримати гарний настрій та зрозуміти, наскільки важливою є їх професія.