Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

Про закупівлю матеріально-технічного забезпечення для нової української школи

       Нова українська школа - це новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного учня. З цією метою у школі змінюється просторово-предметне оточення класних приміщень. Планування і дизайн освітнього простору спрямовується на розвиток дитини та її мотивації до навчання.

       З метою забезпечення якісної сучасної та доступної освіти, що передбачає створення відповідного предметно-розвивального освітнього середовища, реформа НУШ упродовж трирічного терміну (2018-2020 рр.) підтримана фінансовим ресурсом за рахунок субвенції з Державного бюджету (70%) та коштів міського бюджету (30%).

       У 2020 році відділу освіти Уманської міської ради доведена сума субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на забезпечення  якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», а саме: на закупівлю меблів, засобів навчання та обладнання на загальну суму 1 754 056,00 грн. Для забезпечення умов співфінансування з міського бюджету виділено 751 740,00 грн. Таким чином, загальна сума становить 2 505 796 грн., які спрямовані на закупівлю сучасних меблів, засобів навчання та комп’ютерного обладнання.

       Відділом освіти Уманської міської ради, що є замовником, закупівля необхідного обладнання для класних кімнат нової української школи проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

 Закупівля сучасних меблів

       У цьому році на закупівля сучасних меблів, яка проводилась відділом освіти шляхом відкритих торгів (номер оголошення UA-2020-06-03-003200-c) спрямовано 1 398 150,00 грн. Вимоги до меблів (комплекти сучасних одномісних парт зі стільцями) у тендерній документації визначені відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».

       Аукціон відбувся 23.06.2020. Укладено договір № 22 від 17.07.2020 з ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Промінь» на суму 989 799, 00 грн. Економія коштів буде спрямована на закупівлю меблів (шафи для книг) та дидактичних матеріалів.

 Закупівля дидактичних матеріалів для навчальних кабінетів початкової школи

       На закупівлю дидактичних матеріалів для навчальних кабінетів початкової школи за результатами оголошених відкритих торгів (номер оголошення UA-2020-07-07-000806-b) спрямовано суму 455 000,00 грн. Аукціон відбувся 27.07.2020, за результатами якого визнано переможця: - ТОВ «КАБІНЕТУС».

      Вчителі 1-х класів у новому 2020/2021 навчальному році отримають:

- друковані засоби навчання: комплекти навчально-наочних засобів для навчання грамоти, набори таблиць та плакатів до основних розділів програми для вивчення предметів «Українська мова», «Математика», «Я досліджую світ», карти настінні;

- контрольно-вимірювальні інструменти: метр навчальний з сантиметровим діленням, трикутник, циркуль;

- моделі: набір геометричних тіл та фігур, глобуси;

- прилади та пристосування: терези демонстраційні з набором важків, набір для вивчення часток і дробів, компас шкільний, мікроскоп шкільний;

- інвентар: набір лабораторний демонстраційний;

- набори настільних розвивальних ігор.

 Закупівля персональних комп’ютерів (ноутбуків) учителя нової української школи

            Оголошено відкриті торги (номер оголошення UA-2020-07-09-004610-b) на персональні комп’ютери (ноутбуки) учителя нової української школи на суму 442 012,00 грн. Аукціон, призначений на 28.07.2020, не відбувся у зв’язку з недостатньою кількістю учасників (не менше 2-х). 27.07.2020 торги оголошені вдруге. Аукціон відбудеться 13.08.2020.

 Закупівля багатофункціональних пристроїв та фліпчартів для нової української школи

            Оголошено закупівлю багатофункціональних пристроїв для НУШ на суму 76 000,00 грн., фліпчартів на суму 45 109, 00 грн. Аукціон, призначений на 24.07.2020, не відбувся. Дана закупівля оголошена 04.08.2020 повторно.

            Робота по закупівлі необхідного обладнання для класних кімнат нової української школи триває. Вся інформація щодо закупівель оприлюднена на електронній платформі Прозорро (ProZorro).

            Заклади освіти м. Умані активно готуються до початку нового навчального року. У перші класи планується прийняти 895 маленьких уманчан.

 Довідково: як відбувається процедура закупівлі необхідного обладнання для класних кімнат НУШ?

            Відділом освіти Уманської міської ради, що є замовником, закупівля необхідного обладнання для класних кімнат нової української школи проводиться із застосуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).

Відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа, яка призначена замовником.

            За рішенням замовника утворена робоча група у складі  працівників замовника для  розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. Рішення робочої групи має дорадчий характер (ст. 11 Закону).

            Відділом освіти подається оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю, оприлюднюється оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.

            Тендерна документація оприлюднюється одночасно з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу.

            Підготовка тендерної документації проводиться у відповідності до ст. 22 Закону, Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07.02.2020 № 143 та Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН України від 02.11.2017         № 1440, з врахуванням технічних вимог товару.

            Свідченням того мають бути надані учасником відповідні документи. При підготовці тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик були залучені керівники закладів загальної середньої освіти. Кожен заклад подав заявку щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Документація виготовлена відповідно до ст. 22 Закону. Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

            Строк для подання учасниками тендерних пропозицій не може бути меншим, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (ст. 20 Закону).

            Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ст. 26 Закону).

            Розкриття тендерних пропозицій (з інформацією та документами) здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону .

            Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою автоматично в день розкриття тендерних пропозицій (ст.28 Закону).

            Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації про проведення закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни (ст. 29 Закону).

            Відповідно до тендерної документації замовника критерієм оцінки є ціна. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації про проведення тендеру пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може  бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з прийняття відповідного рішення.

            Вся інформація щодо закупівлі, проведеної відділом освіти Уманської міської ради, оприлюднена в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas