Однією з ефективних технологій, що сприяє оновленню модернізації освітньої системи, є проектування. Проектна діяльність відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти щодо навчання і розвитку особистості. Це, насамперед, спрямування педагогічної діяльності на розвиток у дітей пізнавальної активності, творчості, дослідництва, самостійного пошуку відповідей на запитання.
Метод проектів є досить спорідненим із тематичним плануванням, його основним принципом реалізації є занурення в проблему, підпорядкованість всіх видів діяльності одній меті, такий підхід до організації діяльності дошкільників сприяє гармонійному розвитку особистості дитини через власний інтерес та співробітництво з вихователем, а також підвищує фахову майстерність самого вихователя.
В дошкільному навчальному закладі яслах-садку комбінованого типу №15 м. Умань, відповідно до річного плану закладу на 2020/2021 навчальний рік, триває другий місяць проектна діяльність під гаслом «ВОДА – наше спільне багатство», а вода як відомо - перший і улюблений всіма дітьми об'єкт для дослідження. У роботі над проектами педагоги садочку вдало поєднують різні методи й форми діяльності дітей, такі як: теорія розв’язання винахідницьких завдань; рефлексія; моделювання; спостереження; експериментування; гра тощо.