Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

«Небезпечні квести для дітей: Профілактика залучення»

1

Таку назву мають методичні рекомендації, розроблені фахівцями ГО «Ла Страда – України» у співпраці із Міністерством освіти і науки України, Національною академією педагогічних наук України, УНМЦППСР, Національною поліцією України.

Книга містить рекомендації щодо запобігання втягнення дітей у небезпечні квести. Надається інформація про шляхи реагування в разі виявлення таких випадків. Окрема увага приділяється особливостям здійснення такої роботи в різних цільових аудиторіях: серед педагогічних працівників, батьків, дітей. Посібник рекомендовано для підвищення кваліфікації класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних працівників та широкого кола громадськості.

Ознайомитись з книгою можна за посилання: http://la-strada.org.ua/ucp_mod_library_showcategory_96.html або на сайті http://la-strada.org.ua у розділі "бібліотека" - "методичні посібники для вчителів"

Також звертаємо увагу спеціалістів психологічної служби на те, що Українським науково-методичним центром практичної психології та соціальної роботи у 2017 році підготовлено такі наукові видання:

1. Прикладна психологія. Теоретичні проблеми Автори: В.Г. ПанокМонографія, 2017

У монографії досліджуються проблеми теорії прикладної психології. Здійснено розрізнення науково-психологічного знання, психологічної практики і прикладної психології. Визначено специфіку прикладної психології на рівні системи принципів, методичного апарату, методології. Запропоновано систему категорій і понять прикладної психології, які дають можливість несуперечливим чином узгодити основні теоретичні і методичні підходи у психологічній практиці

http://lib.iitta.gov.ua/707672/1/panok2017.pdf

2. Шляхи подолання дитячої психотравми в діяльності працівників психологічної служби.Автори: Музиченко І.В., Ткачук І.І.Методичні рекомендації, 2017

Методичні рекомендації присвячено розгляду питань теоретико-прикладного характеру, які стосуються психологічної травми. Проаналізовано її види, чинники та реакції, які вона викликає. Надано методичні рекомендації щодо подолання дитячої психотравми. В основу методичних рекомендацій покладено праці вітчизняних та зарубіжних психологів, які займалися дослідженням цієї проблеми.

http://lib.iitta.gov.ua/…/%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%B8.pdf

3. Професійна орієнтація в сучасній школі: кращі методичні розробки практичних психологів і соціальних педагогів малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-виховних об’єднань, навчально-виховних комплексів.Под ред. Ткачук І.І.Методичні рекомендації, 2017

Методичні рекомендації «Професійна орієнтація в сучасній школі: кращі методичні розробки практичних психологів і соціальних педагогів малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-виховних об’єднань, навчально-виховних комплексів» підготовлені на виконання наказу МОН України від 06.08.13 № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку служби на період до 2017 року».Практична значущість методичних розробок, презентованих у методичних рекомендаціях полягає в забезпеченні працівників психологічної служби системи освіти кращими методиками підготовки учнів сучасної школи до професійного самовизначення. Методичні рекомендації складаються із чотирьох розділів.

http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84_%D0%BE%D

4. Проектно-технологічний підхід у впровадження Інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова» для учнів 7-8 класівАвтори: Панок В.Г., Луценко Ю.А., Острова В.Д., Лунченко Н.В., Сосновенко Н.В.Інформаційний бюлетень, 2017

Інформаційний бюлетень містить кращий досвід впровадження Інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова». Вказана програма була розроблена науковцями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України разом з фахівцями Всеукраїнської наркологічної асоціації у 2010 році і пройшла етап пілотування у 2011-2013 роках на базі навчальних закладів окремих областей. Натепер Програма впроваджується на базі навчальних закладів 13 областей і міста Києва. Програма побудована на основі проектно-технологічного підходу, що передбачає наявність структурованих етапів: навчання тренерів, підготовку і надання методичного інструментарію, моніторингу ходу виконання і оцінки ефективності впровадження, супервізійної підтримки тренерів, підготовки звіту і рекомендацій.

http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%88%D1%8E%D1

5. Діяльність психологічної служби системи освіти у наданні допомоги постраждалим від збройного конфлікту на Сході УкраїниАвтори: Панок В.Г., Мельник А.А.Інформаційний бюлетень, 2017

У виданні відображені певні аспекти діяльності психологічної служби (кількісний склад, основні напрями діяльності, тематика запитів учасників навчально-виховного процесу). Особлива увага приділена висвітленню роботи з дітьми і сім’ями учасників Антитерористичної операції. Представлені статистичні дані, отримані в ході проведеного моніторингу «Діяльність працівників психологічної служби з надання допомоги постраждалим внаслідок окупації Криму і бойових дій на Сході України» (березень 2016 р.) свідчать про пріоритетність даного напряму у діяльності психологів і соціальних педагогів. Видання містить інформацію щодо діяльності Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи з надання допомоги постраждалим від збройного конфлікту на Сході України за 2014-2016 роки.

http://lib.iitta.gov.ua/706194/1/booklet.pdf

6. Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості / стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладахЗаг. ред. Чернобровкін В.М., Панок В.Г.Навчально-методичний посібник, 2017

Навчально-методичний посібник з питань розвитку життєстійкості / стресостійкості у дітей, основних проявів стресу в дітей та дорослих, створення безпечного середовища у класі, психологічної підтримки вчителів призначено для використання в навчальному процесі системи післядипломної освіти педагогічних кадрів, вищих педагогічних навчальних закладах. Матеріали посібника містять науково-теоретичну частину, що складається з 11-ти модулів, і практичну частину у вигляді програми тренінгів по кожному модулю та алгоритм з перенаправлення дитини до психолога чи іншого спеціаліста в разі потреби. Посібник містить рекомендовану літературу для педагогів, глосарій понять з питань життєстійкості / стресостійкості, які можуть бути використані в шкільній практиці.

http://lib.iitta.gov.ua/707663/1/Bohdanov2017_1.pdf

7. Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір»Автори: Богданов С.О., Гніда, Т.Б., Залеська О.В., Лунченко Н. В., Панок В.Г., Соловйова В.В.Навчально-методичний посібник, 2017

У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвиткова програма, мета якої - підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравматичних подій. Суттєвою перевагою програми є корисність її застосування навіть через рік після травматичної події. Три основні складники програми спрямовані безпосередньо на дітей, на батьків і на педагогів. Пропонована програма побудована як на науково обґрунтованих рекомендаціях, визнаних на міжнародному рівні, так і на практичному досвіді роботи авторів з дошкільнятами, школярами, їхніми батьками і вчителями, які перебували в зоні військового конфлікту.

http://lib.iitta.gov.ua/707671/1/KRP2017.pdf



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas