03 травня 2022 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради проведено семінар – практикум для вчителів біології з проблеми «Основні підходи до організації сучасного безбар’єрного освітнього середовища». Відкрила семінар консультант ЦПРПП Тетяна Плющ. Вона розповіла про важливість створення безбар’єрного простору та належних умов для навчання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, особливості організації дистанційного навчання біології в закладах освіти під час воєнного стану.
У семінарі взяли участь науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, громадської організації «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги» «Здорове суспільство». Для учасників семінару ними проведено цілий ряд майстер-класів:
Оксана Гнатюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини - «Використання мобільних застосунків на уроках природничих дисциплін в закладах освіти»;
Юлія Решітник, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини - «Організація дистанційного навчання в закладах освіти за допомогою інструментів Google»;
Оксана Кривоногова, голова громадської організації «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги» «Здорове суспільство» (м. Одеса), кандидат психологічних наук, доцент – «Використання альтернативної і додаткової комунікації в закладах освіти»;
Тетяна Небикова, старший викладач кафедри біології та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини, вчитель біології школи №9 - «Використання цифрових інструментів у створенні безбар’єрного освітнього простору під час вивчення біології».
З презентацією досвіду роботи «Безбар’єрна освіта на уроках біології» виступила Інна Посна, вчитель біології школи №9.
Досвідом роботи з питань організації інклюзивного навчання на уроках природничих дисциплін ділились вчителі біології школи №9 Олена Опантан та Ірина Бубновська у презентації «Проектування педагогічної діяльності на уроках біології як запорука успішного навчання учнів в інклюзивному класі».
Під час підведення підсумків семінару вчителі біології відзначили науковість, практичну спрямованість науково – методичного заходу.