3 листопада 2016 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 ім. М.П. Бажана (директор Сокирський В.В.) відбулося засідання міського методичного об’єднання керівників шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів з проблеми «Роль науково-методичного супроводу організації роботи з творчо обдарованими учнями початкових класів».
З презентабельною доповіддю з проблеми «Школа олімпійського резерву, завдання та їх реалізація» виступила керівник ШМО учителів початкових класів ЗОШ №11 Новік С.С.
У роботі засідання міського методичного об’єднання взяла участь кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання Волошина Г.П. У цікавій та змістовній формі Ганна Петрівна ознайомила слухачів з методикою навчання учнів виразному читанню та окреслила головні критерії щодо визначення рівня уміння декламування віршованих та прозових творів.
Учасники засідання, керівники шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів, які в минулому навчальному році брали участь у роботі журі конкурсів для учнів 3-4 класів, Бондар Л.В. (НВК №10) та Баранюк В.В. (ЗОШ №14) зробили глибокий аналіз щодо виконання робіт учасниками міського конкурсу «Кмітливий математик» та міського природничо-суспільствознавчого конкурсу «Я і Україна» у 2015/2016 навчальному році та вказали на недоліки у виконанні конкурсних робіт та шляхи їх подолання.
Вчитель-методист НВК-міської гімназії Августова Н.М. проаналізувала типові помилки, допущені учнями під час виконання робіт Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та поділилася з присутніми секретами результативної роботи з підготовки учнів до участі у інтелектуальних конкурсах міського, обласного та всеукраїнського рівнів.
«Родзинкою» засідання став цікавий та змістовний майстер-клас з проблеми «Форми і методи роботи з творчо обдарованими учнями», проведений заступником директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №11 - Миколайко О.В.
Під час роботи «круглого столу», який провела керівник шкільної творчої групи ЗОШ №11 Довбуш Т.Г., в невимушеній обстановці обговорено питання щодо системного підходу до роботи з творчо обдарованими учнями та розроблено заходи щодо підвищення результативності участі учнів початкових класів у предметних конкурсах 2016/2017 навчального року.
Змістовним доповненням до заключної частини засідання стало ознайомлення керівників ШМО з новинками методичної літератури з означеної проблеми. У ході обговорення відкритих заходів вироблено відповідні рекомендації.