Докорінні зміни, що відбуваються в освітній галузі України, потребують від педагогічних працівників професійної мобільності, вміння швидко орієнтуватися у змінах, самовдосконалюватися. Підвищення професійної майстерності педагогів завжди було і є одним із пріоритетних напрямів роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради, який упродовж останніх років працює над створенням єдиного інформаційно-освітнього середовища, покликаного забезпечити можливість професійного зростання кожного педагога.
З метою ознайомлення керівників з ефективними можливостями освітніх технологій в умовах модернізації освіти, відповідно до плану роботи відділу освіти 20 листопада 2015 року на базі Уманської міської гімназії відбувся семінар-практикум директорів загальноосвітніх навчальних закладів «Модернізація навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах міста».
Місце проведення визначено не випадково, адже вчителі гімназії постійно працюють над оновленням змісту навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. Із 1971 року колектив закладу очолює Заслужений учитель України Михайло Яременко. У своїй презентації директор ознайомив з історією гімназії , її сьогоденням, з гордістю розповів про результати роботи учителів. Гімназія є переможцем Всеукраїнського конкурсу «100 кращих шкіл України» у номінації «Школа педагогічного пошуку», в якому взяли участь понад 1800 ЗНЗ нашої держави. Вагомим досягненням є те, що за результатами рейтингу зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури заклад вдруге потрапив до сотні найкращих шкіл України, зайнявши у 2014/2015 навчальному році, 46-е місце серед 7274 загальноосвітніх навчальних закладів, та 2 місце в Черкаській області. Четверо учнів отримали по 200 балів з математики.
Директор гімназії М.П.Яременко
З доповіддю «Модернізація навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах міста» виступила завідуюча методичним кабінетом відділу освіти Інна Трохименко, яка поінформувала учасників семінару про основні досягнення закладів відповідно до вимог сьогодення, звернула увагу на формування професійних компетенцій працівників для участі у реформаційних процесах. Присутніх зацікавив виступ «Педагогічні технології та інновації як головна умова ефективної модернізації освіти» доктора педагогічних наук, професора, завідуючого кафедрою технічних наук УДПУ імені Павла Тичини Андрія Терещука.
Аукціон ідей” «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом використання новітніх технологій» представили Маргарита Хоптяна, учитель німецької мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель; Тамара Харук, учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель; Наталія Нечипоренко, учитель інформатики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист; Оксана Кліщ учитель технологій, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Учителі презентували технології, які сприяють модернізації навчально-виховного процесу у школі ,а саме: створення особистого сайту вчителя, участь педагогів у вебінарах, організація дистанційного навчання та використання технології „перевернутого навчання”.
Вчитель інформатики гімназії Н.В.Нечипоренко
Психологічний діалог «Роль, місце та основні функції практичного психолога та соціального педагога в організації навчально-виховного процесу» з керівниками провела завідуюча психолого-медико-педагогічною консультацією Юлія Алєксєєнко. Цікавим було обговорення проблем семінару, адже на часі проект закону «Про освіту». Із глибоким аналізом цього документу виступили директори шкіл №№3,11 Андрій Пікалюк та Володимир Сокирський.
Проведений семінар отримав високу оцінку від його учасників – директорів загальноосвітніх навчальних закладів міста.