3 листопада 2022 року центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради на базі Уманської гімназії №11 проведено семінар-практикум з теми «STEM-підхід як спосіб міжпредметної інтеграції у сучасній освіті» для міської професійної спільноти вчителів 2-х класів.
Сокирський В.В., директор УГ №11, звернувся до освітян з вітальним словом, охарактеризував роботу початкової ланки очолюваного освітнього закладу, а також побажав учасникам семінару-практикуму досягнути запланової мети. Руденко Н.Л., консультант ЦПРПП, координувала роботу колег для удосконалення професійних компетентностей у сфері STEM-освіти як чинника, який зумовлює підвищення мотивації учнів початкових класів до вивчення предметів природничо-математичного циклу.
Теоретичні аспекти проблеми семінару розкрила в інтерактивній доповіді Крепосна Н.Я., а практичний блок мав наступні форми реалізації: інтерактивна міні-лекція з презентацією навчальних демонстративних роликів сучасних 10 активностей для STEM-занять з цікавими експериментами від Рассадіної С.В.; майстер-клас від досвідченого педагога Стародуб Н.І. з використанням технологій критичного мислення через інтеграцію навчання; презентація STEАM-проєкту Швець Н.А., що базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних знань для розв’язання практичних проблем та подальшого використання цих знань і вмінь у повсякденному житті. Коваль Л.М., керівник міської ПСПП 2-х класів, вчитель УГ№7, відзначила творчий підхід, креативність і досвідченість вчителів початкових класів Уманської гімназії №11.
Освітяни впевнено використовують проєктні STEAM_STEM-технології в освітньому середовищі, адже цього вимагає час, але, насампред, інновацій прагнуть нові покоління учнів, які шляхом практик і дослідів отримують знання за підтримки і координації вчителя-наставника та партнерської взаємодії з батьками.
У педагогічному дайджесті колеги ділилися актуальними питаннями початкової освіти, корисними матеріалами і натхненням працювати далі. Визначали принципи, які стануть у пригоді вчителям для створення творчої атмосфери у класі: жартуйте - це підвищує рівень життєстійкості та адаптивних можливостей психіки; хваліть та підкреслюйте хорошу поведінку, вчинки та емоційні реакції учнів; ствроюйте проєкти, грайте разом – гейміфікація живить мозок, допомагає емоційному зростанню, соціалізації, дозволяє учням спробувати різні речі та навчає взаємодіяти з іншими у малих групах.
Освітяни продовжують удосконалювати вміння миттєво реагувати на виклики часу, навчати учнів та убезпечувати в укриттях, а головне - мужньо тримати освітній фронт!