«Нормативно - правове портфоліо учителя початкових класів в умовах модернізації освітнього процесу початкової школи у відповідності до концептуальних засад Нової української школи» інструктивно-методична нарада ШМУ початкової освіти

          29 вересня 2022 року  у залі засідань управління освіти та гуманітарної політики консультантом ЦПРПП Руденко Н.Л. було проведено  інструктивно-методичну  нараду  для вчителів початкових класів, членів міської професійної спільноти Школи молодого вчителя.        

            Насамперед молодим педагогам та їх наставникам було запропоновано конструктивно ознайомитися із змістом основних нормативно-правових документів, що регулюють роботу початкової школи у 2022/2023  навчальному році в умовах впровадження Концепції  Нової  української школи в умовах воєнного стану, а також  вимогами щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів, особливостями організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання в початкових класах. Консультант ЦПРПП запропонувала після  обговорення змісту нормативних документів практичну  роботу: опанування навичок щодо ведення шкільної документації відповідно до змін,  та методичні рекомендації щодо  оцінювання в НУШ.

           Прилипко Л.І., керівник міської професійної спільноти ШМУ ознайомила присутніх з планом роботи ШМУ на 2022/2023 навчальний рік, перспективами та завданнями, а також провела анкетування  з педагогічними працівниками.

           Консультант ЦПРПП Руденко Н.Л., використавши технологію критичного мислення  в малих групах, спочатку ознайомила молодих вчителів та їх наставників із сутністю  поняття педагогічного дизайну, який по­лягає в тому, що за визначеними заздалегідь завданнями і поставленою метою педагогічний дизайнер, на якого перетворюється вчитель, розробляє найбільш ефективні засоби і форми навчання, які ефективно використовує на уроці. Спікерка  зібрання акцентувала увагу  колег на способах передачі інформації за допомогою різних засобів та  індивідуальних особливостях сприйняття матеріалу учнями початкових класів. Практичні вправи  та технології, запропоновані до  спільного і групового виконання членам ШМУ та їх результати, приємно вразили освітян та сприяли вдосконаленню нових педагогічних ресурсних ідей.

           Освітянська спільнота дійшла висновку, що педагогічний дизайн засобів навчання на основі використання інформаційних технологій, базується на традиційному визначенні мети, очікуваних результатів навчання, структури уроку загального дизайну, з урахуванням часових меж, технічної реалізації, а також майстерності педагога та володіння ІКТ.           

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2021

Please publish modules in offcanvas position.