Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

30 січня 2024 року проведено ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови в Черкаській області (онлайн).  Вітаємо  ученицю 10 класу Уманського ліцею № 3 Харенко Владиславу, яка посіла ІІ місце  (вчитель Кравченко І.В.).     

                           Бажаємо подальших перемог! 

Міністерство освіти і науки рекомендувало до використання підручники для 7 класу Нової української школи.

Відповідний наказ підписаний заступником міністра освіти і науки     Дмитром Завгороднім.   Загалом до переліку новостворених підручників, які отримали гриф, увійшло 127 найменувань підручників для закладів загальної середньої освіти.

       З них 8 підручників з української мови, 3 підручники з української мови для національних меншин, 6 підручників з української літератури, 5 підручників з зарубіжної літератури та 3 підручники з інтегрованих літературних і мовно-літературних курсів.

     Також перелік містить 8 підручників з алгебри, 7 підручників з геометрії, 3 підручники з інтегрованого курсу математики, 6 – з інформатики.

    Окрім того, гриф Міністерства отримали 6 підручників з біології, 7 підручників з географії, 5 – з фізики, 5 – з хімії, 7 підручників з інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут».

      Також перелік містить 7 підручників з історії України, 5 – зі всесвітньої історії, 2 – з інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ», 2 – з технологій, 5 – з мистецтва.

До того ж, грифування пройшли 7 підручників з англійської мови, по 3 підручники з німецької та французької мови, 14 – з мов та літератур національних меншин.

Як відомо, тепер протягом лютого педагоги мають ознайомитися з онлайн-макетами цих підручників та зробити вибір тих книг, за якими вони бажають працювати надалі.

 

Брама – портал, віртуальні ворота, які захищають нас від небезпеки та негативного впливу онлайн. Раніше брама уособлювала захищене місто, зараз – захищений інфопростір.

Долучайтеся до кібервійська поліції в проєкті «BRAMA».

Брама – портал, віртуальні ворота, які захищають нас від небезпеки та негативного впливу онлайн. Раніше брама уособлювала захищене місто, зараз – захищений інфопростір.

Ми прагнемо перекрити доступ до нашого інфопростору російським осередкам пропаганди онлайн та популяризувати безпечне поводження в мережі. 

Механіка нашої взаємодії залишилась незмінною – знаходимо та знешкоджуємо ворога онлайн за допомогою інструментів, які є у вільному доступі та без ризику для себе. В будь-який зручний для вас час, в будь-якому місці, де ловить інтернет.

Долучитися до кібервійськ поліції може кожен. Проєкт «BRAMA», що створений для ліквідації каналів російських пропагандистів та осіб, які підтримують війну, вже об’єднав близько 200 тисяч людей.

https://t.me/+JiLks7W3fFo0YjQ6

ЯКЩО ТИ НЕ МОЖЕШ ДОНАТИТИ СВОЇМИ СИЛАМИ АБО ФІНАНСАМИ, ТО МИ МОЖЕШ ДОНАТИТИ СВІЙ ЧАС!

01 лютого 2024 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з біології. Перемогу здобули:

     

Цимбалюк Михайло, учень 9 класу Уманського ліцею №1 - І місце (учитель Посна І.П.) ;

Космідайло Лілія, учениця 11 класу Уманського ліцею №2 - І місце (учитель Тетянко Т.П.) ;

Корчкова Діана, учениця 8 класу Уманського ліцею №2 - ІІ місце (учитель Данелюк О.М.) ;

Білоус Віталій, учень 10 класу Уманського ліцею №2 - ІІ місце (учитель Тетянко Т.П.) ;

Сторчак Анна, учениця 8 класу Уманської гімназії №1 - ІІІ місце (учитель Посна І.П.);

Свірська Дар’я, учениця 8 класу Уманської гімназії №11 - ІІІ місце (учитель Сокирський  В.В.);

 Галочка Катерина, учениця 9 класу Уманського ліцею №2 - ІІІ місце (учитель Данелюк О.М.);

 Харенко  Владислава, учениця 10 класу Уманського ліцею №3 - ІІІ місце (учитель Стащенко Т.І.);

 Нетудихата Станіслав, учень 11 класу Уманського ліцею №1 - ІІІ місце (учитель Посна І.П.).

 

  Вітаємо переможців та педагогів, які їх підготували. Бажаємо подальших перемог!

Всеукраїнська учнівська олімпіада з географії - Географія - 9-й клас -  Конкурси

Відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з географії. 

Перемогу здобули:

Шаповал Марія, учениця 8 класу Уманської гімназії №5 - І місце (учитель Бондаренко Н.В.);      

Смола Владислав, учень 9 класу Уманської гімназії №11 - ІІ місце (учитель Мамчур  Н.Г.);     

Опенько Софія, учениця 10 класу Уманського ліцею №2 - ІІ місце (учитель Черниченко І.О.);     

Білоус Віталій, учень 10 класу Уманського ліцею №2 - ІІ місце (учитель Черниченко І.О.);     

Тупчій Софія, учениця 11 класу Уманського ліцею №3 - ІІ місце (учитель Бондаренко О.С.);     

Безуглий Богдан, учень 9 класу Уманського ліцею №3 - ІІІ місце (учитель Гаврилова А.В.);     

Капелюшний Владислав, учень 9 класу Уманського  ліцею №3 - ІІІ місце (учитель Гаврилова А.В.);

Харенко Владислава, учениця 10 класу Уманського ліцею №3 - ІІІ місце (учитель Бондаренко О.С.).     

Вітаємо переможців та педагогів, які їх підготували. Бажаємо подальших перемог ! 

З 12 по 21 лютого 2024 року 

Проводитимуться презентації авторських концепцій підручників, поданих на конкурсний відбір підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2023-2024 роках (7 клас).

Представники авторських колективів розкажуть про особливості реалізації навчальної програми за створеним підручником, охарактеризують специфіку й унікальність цього навчального видання.

Онлайн-презентації будуть доступні на YouTube-каналі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

З оригінал-макетами підручників можна буде ознайомитися з 9 лютого 2024 р. в Електронній бібліотеці ІМЗО (https://lib.imzo.gov.ua/).

  Директорка українського інституту розвитку освіти Наталія Софій розповіла, що таке професійний стандарт вчителя. Зокрема, затверджений у 2019 році документ визначає загальні іпрофесійні компетентності педагога, а також містить опис кваліфікаційних категорій.
  Як зазначає керівниця відомства, зміни передбачатимуть додавання ще двох аспектів. У першому   йтиметься про комунікацію – як вона буде проходити та між ким, у момент виконання   вчителем певні функції.
 Другий передбачатиме автономію педагога, аби показати самостійність у здійсненні функцій. С офій зазначила, що нині працюють і над формулюванням компетентностей, адже при їх   розробленні більше орієнтувалися на початкову школу.
 За її словами, також хочуть скоротити та узагальнити пояснення, при цьому створивши додатковий навчально-методичний пакет з практичними інструментами. Зокрема, йдеться про анкети для самооцінювання компетентностей, шаблони допомоги у складанні плану професійного розвитку та поради використання отриманих результатів. Директорка УІРО зазначила, що на початку 2024 року планується створити громадське обговорення оновленого стандарту.

     З метою розвитку творчого потенціалу, формування навичок педагогічної майстерності молодого педагога 25 січня на базі Уманського ліцею № 1 Уманської міської ради Черкаської області центром професійного розвитку педагогічних працівників Уманської міської ради проведено семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Професійне становлення молодого вчителя, шляхи його самореалізації у педагогічній діяльності».

25 січня 2024 року відбулось  чергове засідання колегії  управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради за участю керівників закладів освіти.



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas